2013. július 2., kedd

Stay here Tonight 24.rész - Átváltozás

24.rész
 Átváltozás





Nicole
Megfogtam Joon kezét majd berángattam az egyik szobába. Bevágtam magunk után az ajtót majd komoly arckifejezéssel meredtem rá.
- M-mivan? – ijedt meg.
- Mi volt ez az előbb? – vágtam rá.
- Mi?
- „Az egyetlen, aki képes lenne, őt átváltoztatni az én vagyok!” – idéztem szavait. – Magyarázd meg. Most!
- Jó-jó nyugi.
- Hallgatlak. – fontam össze magam előtt a karjaim.
- De, mit nem értesz amúgy? Azt jelenti, amit mondtam. Aki képes lehet átváltoztatni az én, vagyok. – ült le elégedetten az egyik fotelbe.
- Akkor miért ijedtél meg mikor Seungri bepróbálkozott?
Hirtelen az arcán végig futott a kétségbeesés.
- Mert… bármi megtörténhet. – mondta idegesen, de próbált magabiztosnak látszani. – Amúgy észrevetted, hogy Tiffany, hallgat Mir-re? – lepődött meg.
- Ne terelj! – emeltem fel a hangom.
- Bocs. – mondta kissé félénken.
- Annyi addig lejött nekem is, hogy sima harapással nem működik, hiszen akkor már átváltoztam volna, nem? – kezdtem el járkálni a szobába majd ránéztem és megálltam.
- Jól szűrted le. – mosolyodott el.
- Akkor, hogy megy ez?
- Miért érdekel? – dőlt előre a fotelbe.
- Vámpírokkal vagyok körülvéve. Azt hiszem, jogom van tudni. – mosolyogtam rá.
- Milyen kíváncsi lettél… - dőlt hátra vigyorogva.
- Mindig is az voltam. Mesélj.
Joon sóhajtott egyet majd az arca komoly lett.
- Addig szépen eljutottál, hogy egyszerű harapással nem történik semmi. De az is szükséges hozzá.
Kíváncsian figyeltem, mire ő hirtelen a hajába túrt és rám nézett.
- Wáá, nem tudom, hogy magyarázzam el.
- Próbáld meg. – mosolyogtam rá.
- Na szóval. – dőlt előre újra a kanapén és mutogatni kezdett a kezeivel. – Csak úgy tudsz valakit átváltoztatni, ha miközben a vérét szívod a lelkeitek… összefonódnak. Nem tudom másképp mondani.
- Összefonódnak? – lepődtem meg.
- Igen valami olyasmi. És ha a két lélek egyesült, a vámpír lelke megrontja az emberét.
- Megrontja? – néztem nagyokat.
- Mondom, hogy nem tudom jobban elmagyarázni!
- Jó, folytasd.
- Ha ez sikerült akkor az az emberváltozó időn belül meghal. Általában megáll a szíve, de lehetnek egyéb okok is. Ha meghalt akkor kezdődik az átváltozás és mikor újra magához tér, már vámpír.
- Azt hiszem nagyjából értem…
- Ezért mondtam, azt, hogy az egyetlen, aki képes lenne, téged átváltoztatni az én vagyok. Bár lehetséges, hogy van olyan rajtam kívül aki képes megszerezni a lelked. Ezért ijedtem meg.
- Ch.. – nevettem el magam.
- Mi olyan vicces?
- Ennyire biztos vagy abba, hogy te meg tudod szerezni a lelkem?
- Eléggé ciki lenne, ha nem. – állt fel a fotelből.
- Miért is? – lepődtem meg.
- Milyen lenne már, hogy nem tudom megszerezni annak a lelkét, akit szeretek. – állt meg előttem.
- Igazad van, ez tényleg ciki. – bólogattam helyeslően.
- Most, hogy már ezt a kis titkot is tudtad, megnyugodtál?
- Nem hiszem, hogy van okom nyugodtnak lenni amikor Dracula bármikor az életetekre törhet.
- Sajnos ez is benne van a pakliban. – vágta zsebre a kezeit.
- Tehát?
- Tehát? – kérdezett vissza értetlenül.
- Mikor változtatsz át? – markoltam bele a pólójába.
- Felejtsd el. – fordult el.
- Miért?
- Ezt az ötletet gyorsan verd ki a fejedből! – fordult újra felém felháborodva.
- De, azt mondtad szeretsz, nem? Akkor nem akarsz örökre velem lenni? – emeltem fel én is a hangom.
- Ezt majd még megvitatjuk később jó? De addig is felejtsd el, hogy átváltoztatlak.
- Ne legyél ilyen! Akkor legalább tudnék vigyázni magamra!
- Majd én vigyázok rád!
- De, Joon! Gondolkozz már! Mindenkinek csak könnyebb lenne.
- Azt mondtam, verd ki a fejedből ezt az eszement ötletet! – kiabálta majd elment mellettem, de az ajtóba megtorpant. – Beszélek Mir-rel. – nyugodott le egy kicsit a hangja. – Valami van közte és Tiffany között.
Felé fordultam majd gondolkodni kezdtem.

- Tudom. – sóhajtottam. 

2 megjegyzés:

  1. Egyhuzamban olvastam végig a 24 részt, és naaagyon tetszik. Siessetek a következővel.

    VálaszTörlés
  2. Én is 1 huzamban vagy 2 ben xDD olvastam végig , és rohadt jó !!! De Nicole részei a legjobban :D Gyors folytit!!

    VálaszTörlés